2011. szeptember 16., péntek

Régen hiányolt beszámoló

Kedves Mindenki!(:
Kérlek ne haragudjatok hogy annyi ideig váratlak titeket mindig...Nehéz koncentrálni, és időt találni eléggé, pedig még el sem kezdődtek az óráim. Illetve a Nyelvi Kurzus igen, ahol B2-re kerültem be. A tanerő nagyon szimpatikus, de eddig főleg csak beszéltünk.Van kb. 8 német, 2 olasz, 1 lengyel, egy arab, és én :D....
(Az egyetlen negatív pont, hogy egy 20eurós könyvet akarnak velünk megvetetni, ami ninccs meg a könyvtárban ,mert az új ortográfia szerint iródott, pfh...:S)
Egyébként volt 2 erasmusos tájékoztatónk, ebből a másodikon mondtak hasznos dolgokat. Az az adott tanároktól függött hogy tanítottak-e már ezen a héten vagy nem elvileg, én minden órára "bementem", de egyik sem volt megtartva...:S (Közben két portugál lány felvilágosított hogy itt a 10perctől 1 óráig terjedő késés normális a tanároknál is, és hogy negyed órával előbb befejezik :D ......Ez elég vicces, így már nem félek annyira a 2 órás óráktól...)
Amúgy minden nap metrózom kb. 20percet/ buszozom a suliig, ami nem sok, de elég fura Pesthez képest, ahol gyalog odaérek mindenhová a koliból...:D
Az nagyon tetszik itt, hogy a metróban mindenütt van zene (!:)) és azulejo-k, nagyon nagy hangsúlyt fektetnek a művészetre..Tervezem is, hogy elmegyek végig a metrón, és lefotózom:D!
A koliban csak Erasmusosok laknak, 68-an, de már összehaverkodtam a takarítónénivel meg a portásokkal, akik original portugálok:).
Nekem egy kicsit még csordaszellemnek tűnik ami összetart minket, mert kevés ember van akit jobban ismerek. Ezért nem szeretem ha valahová bandában megyünk, mert olyan nemjó érzés.
De van rajtam kívül 2 magyar lány egyébként, meg jóban vagyok a szobatársammal is, aki német, de portugálul kommunikálunk, +még jó néhány szimpi ember...
Furcsa megszokni itt a járdákat, amik valami extra-csúszós mini macskakőből vannak, a nagyon meredek lejtőkön is. Az emberek nagyon kedvesek, rögtön segítenek, mosolygósak. (Különösen a néniket bírom, annyira aranyosak :D).
Na jó, folytatom holnap, de inkább impressziókat tudok írni, mint pontos dolgokat:)
Ezzel szemben, az Avenida de Berná-n van a sulink:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése