2011. szeptember 10., szombat

Képek

Tegnap voltam az egyetmen, meg az Erasmus-Iordában, ami a belvárosban van, a Bairro Alto negyedben- ez valami közismert szórakozó- és turistanagyed...Innen készültek ezek a képek.
A koli egy igazi "salad bowl" mert rengeteg nemzetiség van itt: Amerikaiak, Németek, Mozambikiak, Franciák, Szlovén, Bolgár, Lengyel...ééés három Magyar is velem együtt:).
Elég közel lakunk a repülőtérhez, úgyhogy hallom a le-és felszálló gépeket minden nap. (Na meg a 7.en, fölöttünk van a mosógép- úgyhogy nem kimondottan csendes a hely, de már megszoktam kb...)
Az a furcsa, hogy mióta itt vagyok, egyáltalán nem vagyok éhes, tegnap is 4 kenyeret ettem egész nap, és semmi éhségérzet...
Biztos a meleg miatt--> tegnap 35 fok körül volt, ma már felhősebb az idő, nincs túl meleg. Már felkészítettek hogy sokat fog esni télen.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése