2011. szeptember 10., szombat

Prato húngaro....:)

Ma az egyik magyar lánnyal nekiálltunk lecsót főzni ebédre- egész vicces lett , mert sokan kérdezték hogy kell elkészíteni, hogy nehéz-e, stb...:D Páran megkóstolták és meg is dicsértek minket hogy milyen finom lett...:-P.
A legnehezebb része az volt, amikor a boltban megpróbáltam pirospaprikát keresni hozzá...Először megkérdeztem egy nőt, aki adott egy zacskó szárított pici pirospaprikát, ami nem nézett ki túl bizalomgerjesztően, utána találtam valami mixet (piri-piri) ami meg úgy nézett ki mint a paprika keverve borssal, meg még valamivel. Végül találtam valami paprikamassza-szerűséget, ami egy kicsit édeskés és pikáns. (massa de pimenta) Ebből sikerült megfőzni a lecsót:)
Ma főképp itthon voltam ,mert az idő rossz volt reggel, de mostanra kisütött, szép és nemsokára elmegyünk futni pár lánnyal a közeli parkba.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése