2011. szeptember 22., csütörtök

Egyetem

Hát igen, bár nem a látnivalók közé tartozik, a héten főleg ezt láttam:) Gondoltam írok egy kicsit erről is, mert régen jelentkeztem....
Szóval itt egy kicsit más egyetemre járni mint otthon, pl. az első héten senki nem tudta megmondani hogy meg lesznek a tartva már az óráink vagy nem, mert az adott tanártól függ...(Az egyik órámat pl. egy héten át kerestem hiába, mire kiderült hogy a tanárnő megváltoztatta az időpontot két órával későbbre- de erről nem szólt senkinek...:D :-P......)
Beszélgettem néhány portugállal, és szerintük a negyed ó-egy ó-ig terjedő késés itt normális- végre egy ország amit nekem találtak ki :D!- csak sajnos ez a tanárokra vonatkozik...
Sokat variálódott az órarendem is, először úgy volt hogy 5 tárgyat veszek fel, de az 5.et egyáltalán nem értettem (Ami nem csak rajtam múlt, mert a többi kettő portugál nyelvű órámat teljesen megértem többnyire...De ezen a professzor iszonyatosan nem nyitotta ki a száját, ami jellemző a portugálokra- de biztos hozzászokom majd idővel), és a téma sem volt érdekes, ezért leadtam....Jobb ha van erőm tanulni az itthoni 9 vizsgámra is :D
A többire elég sok szakirodalom van, de angolul (bár a kurzus portugálul van...).
Még az egyetemmel kapcsolatban meglepődve tapasztaltuk Szandival egyik nap, hogy van itt egy hagyomány arra hogy a felsőbbévesek valami ünneplő-félébe öltöznek, és aki ilyen ruhát visel, szívathatja a kisebbeket, csoportokban...(Van is rá egy külön igéjük, de elfelejtettem...:D)Először azt hittem hogy évnyitó lesz vagy ilyesmi :)......
A fura dolgok körébe tartozik az is, hogy az egyetem közel van a reptérhez, ezért gyakran látok nagyon alacsonyan elhúzó gépeket- ez eleinte kicsit félelmetes volt. (A főépület egy üvegezett torony, fura érzés amikor benn állsz és jön feléd egy repcsi :D)
Na jó, mára ennyi, mert még rengeteg dolgom van- lehet hogy holnap strandolok egyet, jól jönne a pihenés :).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése