2011. november 22., kedd

Nyelvvizsga

Hűha, holnapután...:S .......Kissé pánikba estem ma amikor bementem megnézni hol lesz- alig több mint 1 napom van, beteg vagyok(a hangom most kezd elmenni) , és eddig nem tanultam túl sokat (ld.zh-k és Lisboa :S......).
A szép mindebben az, hogy az általános sztrájk a városban aznap lesz, azaz minden zárva lesz, az emberek nagy része nem megy dolgozni+ közlekedési eszközök sem lesznek--> így gyalog kell mennem....Ami még a legkisebb gond, mert az a helyzet, hogy még ők maguk sem tudják hogy meg lesz- e tartva a nyelvvizsgám vagy nem, mert nem tudják hogy nyitva lesz-e az egyetem vagy nem.(Ez most nem vicc, ezt itt meg lehet csinálni). Tehát besétálok reggel 9-re egy KV-infúzióval és túlélőcsomaggal a napra, és majd meglátjuk hogy végülis lesz-e vagy nem....Yeeeeeeah....
/Ma lecsekkoltam, hogy az írásbeli 9-fél3 ig tart, közben kis szünettel, aztán megint kis szünet, és 3 tól nyomhatom a szóbelit...:S (Én vagyok a 3.)/
Hát, szurkoljatok/ imádkozzatok! Tnxxx..............

2 megjegyzés: